2012-11-23 @ 16:18:58 / Vardag

En sista stund i Göteborg

Så där ja.
 
Nu packar vi och städar och fixar inför morgondagens hemresa. Vi har gått några sista svängar runt i stan och sett de finaste kvarteren en sista gång. Lägenheten har skurats och de sista resterna av maten ska ätas upp. Visst känns det lite tråkigt, men samtidigt känns det väldigt skönt. Mycket med de här månaderna har varit fantastiskt, men annat kommer det bli skönt att komma ifrån. Dessutom kommer det bli skönt att sova i min egen säng, krama mina djur och vänner, få tid till att läsa alla de fyra böcker som ligger i kö och liknande. 
 
Ikväll blir det att äta middagen vi längtat efter, tacos. Vi har dock bara köttfärs, riven ost och banan, haha! Men det går det med. Igår åt vi på Pizza hut och det var verkligen inte som jag trott. Det var precis som en restaurang, med menyer och tilldelning av bord och så vidare. Jag trodde det var mer som en snabbmatsrestaurang! Haha! 
 
Annars så har vi också hunnit med Universeum (vilket var fantastiskt kul) och Liseberg då. (ganska ledsen över att ingen har sagt någonting om mina bilder från Liseberg.. La ner mycket tid på dom :( ) 
 
Men nu ska vi nog börja med maten, och så ska jag packa ner min dator. Men vi hörs senare, då jag står på nordligare breddgrader. 
Cheers! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: