2012-11-06 @ 01:54:28 / Vardag

Ja tänk ändå.

Tänk ändå, att vi har turen att leva i en sån fantastisk värld som denna. Att jag är just jag, och att du är just du. 
Att vi kan bestämma över oss själva, och att vi kan vara precis den vi vill! 
 
Det var ett fint sätt att börja ett blogginlägg på va? Haha! Tyckte det behövdes lite visa ord så här på Måndagsnatten. 
 
Jag har haft en bra dag. God frukost, fina kvarter, härlig luft, skön båttur, mysigt mörker, varm middag, lyxigt kaffe, underhållande TV-program och ett fint tvåtimmars-telefonsamtal med Ellan! Ljuvligt! 
 
Nu ligger jag i en skön och varm säng, lyssnar på fin musik och har det bra. 
Är inte livet bara för bra ibland?
 
Ha det bra allihopa, cheeers! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: