2012-10-17 @ 17:06:02 / Bara roligt tjoller

En dag med tåget

Hej där!

Så, imorgon lämnar vi Göteborg centralstation vid 08:20 och kommer att komma fram till Stockholm 12:20! Vi taggar och vet att vi kommer få många bra dagar!

Idag tog vi också tåget, vi åkte till ett trevligt ställe som heter Kållered. Varför? Kanske ni undrar. Jo, vi är nämligen på IKEA! Jag älskar Ikea så I'm havin' a blast!

Vi har precis gått genom alla fina visninglägenheter och dömt oss bort bland fina kök och vardagsrum. Om man ändå vore rik! Haha!

Jag planerar att köpa glas, dom har PERFEKTA glas här, precis sånna jag letat. Dessutom kanske jag köper en mugg eller två, och så vill jag kika på lite skålar... Kanske hinner vi förbi Rusta också så kan jag köpa mig en 79kronors-vattenkokare!

Så, nu ska vi gå vidare! Ha det bra lovers så hörs vi sen!
(ska bli bättre på att blogga, seriöst)
Cheers!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: