2012-10-31 @ 14:10:18 / Vardag

Halloweeeen

Happy halloween guys!
 
Idag är det då Halloween, 31a Oktober, och jag har inga planer what so ever! Man kan ju fira Halloween vilken dag man vill egentligen, och många väljer ju att fira till helgen istället. Men jag har inga planer i helgen heller. Inga alls, och ingen utklädning. Ingen alls... Haha det känns jättesorgligt, då Halloween är en av mina absolut favorithögtider. Älskar att fixa och trixa med kostymer, dekorera hus, laga spännande mat som passar till och välja ut den mest passande musiken! Kanske är det teatersjälen i mig som älskar det dramatiska och teatrala, och det är så fantastiskt när folk som inte är teatermänniskor klär ut sig och verkligen går all in! 
 
Jag har suttit och gottat mig åt andra personers utklädningar via internet istället. Har sett många fina och spännande på twitter och 9gag! 
 
Jag och Lisa kanske ska se på skräckfilm och tända lite ljus på Fredag eller något. Vi har inte riktigt bestämt oss än. Men det blir nog bra! 
 
Nu får jag helt enkelt hoppas på att jag hittar någon fantastisk Nyårsfest att gå på eller liknande! haha!
Och eftersom jag inte har några bilder från Halloween i år så får ni några från förra året! Cheers!
 
 
 
Hahahaha åh! Vår avatartårta! Hahahahaha! 
Och Voldemortmuffinsarna! Åååh gud! 
 
 
 


Postat av: Lisette

hahaha avatartårtan <3

Svar: hahaha men eller hur...!
Alma

2012-11-05 @ 23:41:43 / http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: