2012-10-23 @ 17:45:10 / Vardag

Helgen i Stockholm

Jag har haft en otroligt fin helg i Stockholm hos Jessica med Lisa och Albin!
 
Vi har kikat runt i stan, shoppat, sett film och testat på Stockholms uteliv. Jag och Lisa kom till Stockholm redan på Torsdagen och åkte direkt till Täby där Jessica bor. Vi åkte till Täby centrum och åt Frozen yoghurt, som var jättegott! På Fredagen åkte vi in till Stockholm och på kvällen hämtade vi Albin och åt sedan natt-tacos. Lördagen var också en "gå-på-stan"-dag, och på kvällen träffade vi upp Hanna och Anna från gamla klassen på Söder för en fördrink, och sedan begav vi oss till Stureplan där vi gick till Laroy. Fötterna sved av mina 12cm-klackar och jag var bara tvungen att ta av mig dom när vi skulle hem. När vi kom hem var klockan 7 på morgonen och konduktörer hälsade god morgon till oss. 
 
Söndagen spenderades med sömn och film, och vi åkte även in med Albin till Centralen då han skulle åka hem. Jag och Lisa åkte hem dagen efter och hann se några saker vi inte hunnit med i centrala staden. 
 
Idag jobbar Lisa sin första dag och jag håller på att tvätta, dricka vatten, äta riskakor och lyssna på fransk musik. Fransk musik är himla fint ska ni veta. 
 
Nå ja. Nu måste jag gå och byta i tvätten, men jag hoppas ni har haft en bra helg ni med!
Cheeeeers! 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: