2012-10-18 @ 00:05:37 / Bara roligt tjoller

Tea makes my heart go "mm..."

Så det blev inga glas eller muggar som jag tänkt... Glasen gick inte att köpa bara ett eller två utan man var tvungen att köpa ett 6-pack för 49:-... Jättebilligt men eftersom att jag inte behöver så många glas så blev he int av...

Muggarna jag tittat på var av glas och såg jättesnygga ut på bilden, men när vi kom dit så var dom ju jättesmå. Så he blev int av heller.

Däremot köpte jag mig en skål och en annan kopp. En kopp i bra storlek och skön form, superbra att ha! På Rusta hittade jag mig äntligen en vattenkokare också, så nu har jag allt jag behöver för te-drickande. Har nog druckit fem koppar ikväll.

Nu börjar snart Sex and the city som vi alltid ser på vardagskvällar, sen blir det att gå och lägga sig! Tidig morgon imorgon så!

Ni får en fin bild på koppen, bara för att jag är så snäll!
Ha det bra, cheeeers!





Postat av: elisa

Åh jag brukar också se sex and the city och dricka te nästan varje kväll!! :D En vinnande kombo minst sagt! ;)

Svar: Ja men eller hur? :D helt super!!! <3
Alma

2012-10-18 @ 22:48:58 / http://elisalot.blogg.se
Postat av: Johanna S

Själv har jag köpt alla sex and the city säsonger på cdon för bara 299:- för 6 säsonger!<3

Svar: Åhååååå! Så värt! :D
Alma

2012-10-23 @ 13:26:15 / http://CrazyLizard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: