2013-04-08 @ 13:23:49 / Vardag

Jag lever, jag lever, jag lever än

Hej mina små kycklingar! 
 
Jag lever och frodas, trots att bloggen fått ta en liten paus. Det är så att jag jobbat under vardagarna så tiden och orken har inte funnits till ett inlägg. Jag har däremot gjort en massa trevligt på kvällar och helger men jag har ändå inte känt behov av att skriva något inlägg om det. 
 
baahh nu kom Pappa och ber om hjälp i garaget. Kommer snart. 
 
Hahahaha okej förlåt. Skrev alltså det ovan för tre dagar sedan, glömde bort inlägget. 
Jag har varit på en trevlig fest i Byske i lördags, jag har fikat med vänner på caféer, sett nya Game of Thrones (NYTT AVSNITT IDAG OMGOMG), börjat öva på och skickat in mina ansökningar till skolor, jag har varit i fjällen och kört en himla massa skoter, fyndat en massa fint på stan, haft systern på besök, invigt vårjackorna, fått en bil (!!!!!), och ja, en massa sånt trevligt. Ska försöka bli bättre på att blogga, jag ska verkligen försöka... hahaha. 
 
Tycker inte ni dock att det är väldigt dåligt kommentar-system på bloggar? Det känns alltid krångligt att lämna en kommentar, till skillad från t.ex. facebook eller instagram. Speciellt om man är inne på mobilen, då orkar jag aldrig kommentera haha. Så no hard feelings om jag är dålig på att kommentera andras bloggar, och samma när det gäller er att kommentera min. De borde komma på nåt bättre sätt... 
 
Nu ska jag se nya Game of Thrones, äta varma bär med vaniljkesella och jordnötter. (gårdagens efterrätt som jag missade pga illamående, haha) 
 
Cheers buddies
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: