2013-04-11 @ 19:15:00 / Vardag

Torsdagslista

hur såg du ut för ett år sedan?

Eh ja visst var slutproduktionen nästan ett år sedan va? 


vilket är ditt mest använda ord denna vecka?

"eh" 


har du någon fobi?

Mjo, djupt vatten. Alltså inte i typ poolar och så, bara typ hav och sjöar. Är inte rädd för att drunkna liksom, det är bara nåt med att flyta och ha en massa vatten under sig och ingen stabilitet och vad som helst kan finnas där liksom. 


vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?

Kvällens middag tror jag, currykyckling med wokgrönsaker och banan. mmm... 


vad är det finaste någon har sagt till dig idag?

Att jag är bra på jobbet! 


när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?

När jag vaknade av mig själv före sju imorse, och typ alla dagar före det haha! 


vad tror du kommer bli roligast i helgen?

När jag får fira Sofie imorgonkväll med bästa bästa vännerna och när jag ska se första finalmatchen på Lördag och dö av spänning!


vilken är din pepplåt för tillfället?

How I want ya - J-Man (feat. Lara Wilson)
Superbra! 


vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?

Knepat och knåpat i hjärnan med tankar över ansökningar! Både till folkhögskolan och till universitetet. Bara fyra dagar kvar att tänka!! Har också sett på Sex and the city, tagit långa bad med mina mäktigaste musikallåtar på högsta volym, gått långa promenader med Remus i solen, och sånt fint! 


har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?

Sett en brittisk variety-show! The Crack! Kommer skriva om den! 


vad oroar du dig för?

Ansökningarna! Tänk om jag väljer fel liksom. 


vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?

Miss Behave, hon som var the star av The crack! Hon har uppträtt på Jay Leno och en massa trevligt. 


vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?

ansöööökningarna okej? Vad ska man ta för monologer, vilka papper ska skickas vart, hur får man tag på personbevis, och så vidareeeeeeeeeeee. 


hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?’

Eh, webcam? Vet du vad, den har inte blivit använd på flera år. Ni får senaste instagram istället!

Haha ja här fick ni ju förklaring på The Crack också. 


har veckan varit bra än så länge?
Jadå! Mycket mycket bra! Det får gärna fortsätta så här liksom, hehe! 

 



Postat av: Elisa

Kul att du börjat skriva igen! :D

Och nice lista... jag kanske kopar den! ;) (A)

Svar: Ja jag försöker komma igång igen haha!
Gör det! :D
Alma

2013-04-11 @ 22:29:40 / http://elisalot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: