2013-02-10 @ 16:23:53 / Vardag

Mah life be likee

Hej! 
 
Jag tänkte berätta lite om det som hänt under senaste tiden, eftersom jag varit så dålig på att blogga, hehe. 
Det jag har hållt på med är att jag under de två senaste veckorna har praktiserat på mitt gamla jobb, men nu är det slut. Sista dagen var i Fredags. Annars så har jag varit med vännerna och bara tagit det lugnt. Inte så mycket mer liksom. Livet rullar på som det alltid gör och den enda framtidstankarna jag tänker är på vilka skolor jag ska söka till hösten. Hoppas och tror att jag ska söka till många. Sen får vi se vars jag hamnar till hösten! 
 
Annars då? Ja igår var jag hos Antonia med Lisette och såg Melodifestivalen och Tangled. Melodifestivalen var inte så bra som vanligt men rätt kul att se, och Tangled var lika bra som jag minns den. Jättekul att träffa tjejerna och prata lite om hur livet har varit och kommer att bli. 
 
Idag har jag gjort bananpannkakor och nu ska jag göra coleslaw. Haha. Annars har jag inte gjort mycket, läser om utbildningar och så. 
 
Men hörrni. Hoppas ni har det bra också, vars ni än befinner er! Ha en trevlig kväll!
Cheersss
 
 
 
 


Postat av: Amelia

Hoppas du hittar en utbildning som passar dig! :)

Svar: Tack! :D det hoppas jag med, haha :)
Alma

2013-02-10 @ 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: