2013-01-24 @ 09:43:10 / Vardag

Les misérables

Igår var jag på bio med Ida, Oscar och Lisette och såg på Les Misérables! 
Och oj oj oj. Så bra. Skämtar inte. Vilken film!
 
Först blev jag överraskad över att de sjöng hela tiden, men efter bara några minuter tänkte jag inte på det längre. Det är en lång film (ca 2½h tror jag) och man får följa många personer, det är ett långt tidsspann och det händer mycket. Låtarna är fantastiska och laddade, för att inte tala om skådespelarinsatserna. Herregud. Anne Hathaway. Hugh Jackman. Var har ni gömt dessa fantastiska talanger tidigare? En sån känsla och commitment får mig att rysa in till benmärgen. Så. Jävla. Bra. Jag undrar helt ärligt om det går att skådespela bättre än så. 
 
Det var även många andra som överraskade mig med att kunna sjunga och skådespela så bra, bland annat Eddie Redmayne. 
 
Men ja, snälla se den. Gör det bara.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: