2013-10-09 @ 14:07:26 / Vardag

Onsdag 9/11

Waddap homeboys
 
Idag är det Onsdag, och jag har haft ett seminarium på förmiddagen och så stack jag in till stan en snabbis för att köpa två fina muggar på Lagerhaus rea! Superfina är dom ska ni veta! Efter det skyndade jag mig hem för att fixa med The sims, som av någon outgrundlig anledning stänger av sig själv.. Sitter nu och uppdaterar spelet så hoppashoppas på förbättring! 
 
Vi har läst Stanislavskijs Att vara äkta på scen inför dagens seminarium och den var himla intressant, både själva boken och diskussionen. Faktiskt är det den första kursliteraturen jag köpt, allt annat har jag lyckats låna eller läsa online. 
 
Kan också berätta det att jag gav mig ut från ytterdörren trött och hängig vid 7 (tidigt för en student som jag), och ingen frukost hade jag ätit. Gick ner till Roslagsbanan och kikade mot klockan för att ha koll på att jag skulle hinna till då min grupp skulle träffas. Hoppade på tåget när det kom. Åkte. Såg hur vi passerade universitetet. Fan. Fel tåg. Så det var bara att hoppa av på nästa station och hitta en annan väg. 
Meeeen ingen skada skedd, det löste sig bra ändå. 
 
Nu har sims-uppdateringen laddat klart, håller tummarna! 
Ciao bellaah
 
(morgonens frukost)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: