2013-09-09 @ 15:43:53 / Vardag

Första veckan i Stockholm

Hej igen!

Haha ja jag sa ju att jag skulle skriva lite mer nu när jag flyttat men det har inte blivit av alls. Jag har varit här i en vecka nu och trivs himla bra! Har fått ordning på möbler och sånt och har hunnit vara på tre föreläsningar på universitetet. Känns som att det här kan bli himla bra alltså! 

Vi åkte in till stan i fredags och gick runt och kikade. Vi åt indiskt till middag på Lilla karachi och gick sedan på en väldigt rolig pub-runda i gamla stan, och vi avslutade kvällen med ett besök på biljardpalatset. 

Idag har Jessica seminarium och jag är ledig. Jag har varit in till Täby centrum och köpt en liten present till mig själv, och sen åkte jag tillbaka hem. Vettetusan vad jag ska göra nu, kanske drar iväg någonstans igen! Men först ska ni få se lite bilder, enjoy! 












Postat av: Carro

Vad köpte du för present? :D

Svar: En superfin fiorelli-väska! :D <3
Alma

2013-09-24 @ 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: