2014-05-10 @ 15:01:00 / Händelser

En världsomsegling under haven

Igår fick jag finbesök av systern som var i stan under dagen. Vi spenderade mestadels av tiden med att sitta på ett café och prata om vad som hänt i våra liv sen sist, vilket faktiskt var en hel del. Jag fick även ge henne försenade födelsedagspresenter som bestod av några böcker och biljetter till föreställningen En världsomsegling under haven. 
 
Nu är nämligen uppsatsskrivandet igång för min del, och jag känner mig stressad och ångestfylld, som det nog ska vara. Till min uppsats ska jag se och analysera En världsomsegling under haven på Stadsteatern skärholmen. Jag såg den en gång i Februari också, och jag önskar verkligen att den spelade längre så jag kunde se den igen. Sista föreställningen var idag men det kunde jag inte fara på för att vi hade en visning. Det är en himla fin, rolig och spännande föreställning som är riktad till målgruppen barn från 8 år tror jag. Skrattar så himla mycket under föreställningen, det är inte klokt. 
 
Jag skriver min uppsats om genus och barnteater så den här föreställningen passar himla bra in, önskar att ni kunde se föreställningen allihop. Här får ni lite bilder från den i alla fall. (som jag inte har tagit såklart)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: