2009-08-26 @ 00:42:52 / Vardag

New day, new... what?

Haha, jag måste bara skriva om vad som hände idag vid lunchen! HAHA.
Jag, Jessica och Lisette satt vid ett bord och "åt" en lunch ingen av oss gillade, men vi var vrålhungriga så vi "åt" det iaf. Anledningen att jag skriver "åt" innom sitationstecken är för att jag hann knappt börja äta, så ska alla vi tre gå och hämta mackor. Vi var tvugna att gå till andra sidan för att de hade plockat bort mackorna på våran sida. Iaf så går vi dit samtidigt, och när vi står och smörar så ser jag hur en mattant plockar ihop våra brickor! Hon hade redan staplat upp dem på varandra, och jag hade ju bara ätit några tuggor! Hahaha, vi börjar alltså gapskratta men tycker synd om den lilla mattanten, så vi sätter oss bara vid ett nytt bord med våra mackor :) Enkelt!

Jag är så nervös inför imorgon också! Min första sånglektion... jag vet inte hur det här ska gå, usch! Och gympa imorgon... hm... Ja, vi får se hur det går! :) I'll do it with a smile ;)

Jag tycker att ni borde lyssna lite på den här låten om ni inte hört den förr! Really good I tell you!
http://www.youtube.com/watch?v=xMlou7Q0GRE

Ni får ha det så gött annars, take care everybody!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: