2009-08-11 @ 15:28:47 / Vardag

Yeiha!

Har ingenting att göra idag heller, suck. Vaknade faktikst vid 1 idag! Brukar vakna vid 3 :) Ja, jag sover bort dagarna.
Jag har märkt att jag är en riktig nattmänniska! Jag älskar att vara uppe ensam på natten, se på tv, dricka the, kolla runt på datorn och skriva på min fanfiction! Jag har skrivit klart min första lååånga Harry Potter fanfiction, och nu har jag börjat på en ny, på engelska! Det ska bli intressant :) Igår var jag med Jojjo, vi såg the rocker och hon visade mig en assnygg kille, (Ja Jojjo han var skitsnygg!!) Ni vet ju hur jag känner för låtskrivande, sjungande musikkillar *Dregglar ner tangentbordet*.
Sen satt vi utanför hennes hus och pratade till klockan två på natten. Det var mysigt. Vi pratade om allt från gammla klassen till halvdöda igelkottar. Vi fotade mycket med hennes nya, ascoola kamera! Jag vill också ha en, men jag vet inte riktigt vilken sort. Nikon eller Canon? Vilken är bäst?
Tänkte slänga upp lite bilder på snyggingar :) Enjoy!

andyyyyyyy Andy Six! <3
whoop! Teddy Geiger!<3
FeltanSjälvklart Tom Felton<3
e Det snyggaste paret på jorden, seriöst.

Tänkte lägga upp en bild våran älskade Johnny Depp, men den funkade inte! Puss på honom iaf :*


Postat av: sofie

han va ju ba söt i filmen, han e inte snygg irl xDfilmen e kul

2009-08-11 @ 18:19:42 / http://brunettans.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Asså herregud han e snygg^^

musikkillar<3 x)

Aw det var jättekul att vara med dig och prata om allt mellan himmel och jord, men du snodde min kamera lite grann. tur att jag kan ta bort kort jag inte gillar..på mig dvs.

puss<3

2009-08-11 @ 19:16:58
Postat av: Ida Maria

TEDDY GEIGER är så braaa =D <333

Puss på dejj gumman =)

2009-08-12 @ 23:03:05 / http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: