2009-12-05 @ 16:12:08 / Vardag

Förlåt och gårdagen

Jag kände för att skriva ett blogginlägg, men jag har ingenting att skriva om.
Jag kan börja med att säga förlåt för mina senaste inlägg, jag har varit ur fokus och allmänt konstig de senaste dagarna. Det är mina tankar som spökar. Det händer så mycket i mitt huvud nu.

Igår julshoppade jag, Lisette, Johanna och Jessica (det blev inte så mycket julklappar köpta, bara en) sen åt vi på dallas och så var planen att vi skulle hem till mig och se idol klockan åtta. Så blev det inte.
Vi satt två timmar på dallas och pratade om alla möjliga saker. Sen var klockan sju och vi gick till ica supermarket, sen gick vi hem till mig, då var väl klockan vid nio (haha), och då sjöng vi singstar och spelade eyetoy! Det har jag inte gjort på två år, haha!

Idag har jag inte gjort nånting, men ikväll kanske jag ska vara med Pette. (Lisette)

Pusshej på er!


Postat av: Lisette

Svar;

Haha, jo det var du som tog den!

2009-12-06 @ 16:46:25 / http://lissieprincess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: