2009-12-26 @ 04:17:48 / Vardag

The movies and the Johannas

Så, nu har jag precis kommit hem!

Filmen var otroligt bra! Helt jävla sinnessjukt bra! Verkligen värd att se, så pallra er iväg till biografen och seeee deeeen!

När filmen var slut så åkte vi hem till Johanna, och jag hade ju därför stängt av min mobil (hennes mamma är el-överkänslig), och så stannade jag och Jessica kvar ett rätt bra tag kan man säga. När jag kom hem så låg pappa och sov framför tvn och på min mobil hade jag ett sms från mamma som löd: "Var är du?!" och ett meddelande i röstbrevlådan, också det från mamma, som löd mer: "Hej Alma... Vi börjar undra vars du har tagit vägen... Bion slutade för länge sen och du är inte hemma... ja... hoppas du har nycklar.... hejdå!"
Heh... Kändes ju inte så bra! Men hemma är jag iaf :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: