2009-12-01 @ 20:57:57 / Vardag

Tjejerna

When I think of you, I don't feel so alone.

 

Tjejer, ni är bäst.
Tänk vad tiden går fort. Tänk att jag nu känt er i fyra ½ år, (de flesta) och vi går inte ens i samma klass längre.
Det känns så mysko, som Jessica skulle ha sagt. Ni är dom jag kan berätta allt för, och jag saknar att ha er med mig varje dag. Jag älskar när vi sitter uppe hela nätter och bara pratar, om allt mellan himmel och jord. Jag kan gå runt och tänka på det ibland, och det får mig att inse att vi måste åka till min stuga snart! Haha.
Det finns så mycket jag vill prata med er om. Jag saknar er girls, vi måste ses snart igen! Pussss!



Postat av: Ida Maria

Saknar er alla nått så grymt mkt <33

Måste träffas snart <3

2009-12-02 @ 17:55:23 / http://justme93.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Ja, det måste i göra! Fleeeera daaaagar!!!!! haha <3<3

2009-12-03 @ 20:34:11 / http://skelleftespelaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: