2009-10-19 @ 22:52:20 / Vardag

Hallooooooooooooooooooo

Haha, min och Jessicas förmiddag alltså! Snacka om att hon skämde ut sig ;)
Fick se en viss person mer än någonsin idag! Hihi. Blev fan nervös när jag skulle smöra min macka! HAHA!
Kan tyvärr inte säga mer, hehe. Om ni undrar över det här inlägget, fråga mig på msn elr irl! Hahaha, skitsamma :)

Halloweenfesten is comming closer! CANT FUCKING WAIT! AAAH JAG KOMMER DÖ AV SKOJ-HET! Hehe <3
Puss på alla underbara people som kommer! :* Det kommer bli så otroligt bra!
Men för att det ska bli bra så måste ni spela med och vara med på noterna! Annars står vi där som tre små fån och.. ja.. haha! Okej jag är jävligt flumm nu, hehehehehehehehehe, så ni ska få slippa mig nu!

PUSS OCH KRAM ELLER PISS OCH KRÄM, VÄLJ SJÄLV! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: