2010-04-06 @ 10:53:58 / Vardag

Fjällen, bloggen och hockeyn.

Då var man hemma från fjällen då! Känns både bra och dåligt. Det känns som att vi precis hade åkt dit när det var dags att åka hem igen, men däremot har jag ju tid att spendera med vännerna nu! Det blev inte taget så många kort eftersom att jag var dum i huvudet och glömde kameraladdaren hemma. Självklart tog batteriet slut efter fyra kort... Men som tur är så har mamma en bra mobilkamera och hon tog några kort iaf, och dom hade jag tänkt försöka lägga ut på bloggen på något sätt.

Jag tänkte att det vore bra om jag beskrev mitt internetproblem för er, så ni fattar varför jag inte är så aktiv på bloggen och inte lägger ut bilder.

På min dator så lägger internet av typ hela tiden, var tionde minut kanske, och då brukar det alltid bli "Webbsidan kan inte hittas" när jag går in på blogg.se, varför just där vet jag inte. Och någonting är verkligen fel eftersom jag inte kan ladda upp bilder, det går bara inte! Inte på någon hemsida. Det blir bara "Webbsidan kan inte hittas" eller liknande.

På datorn vi har nere så har dom ändrat till firefox, och DET ÄR INTE BRA. Den är knappt användbar eftersom att varje gång man klickar upp en ny flik eller liknande så står det bara "Fel vid sidhämtning" eller liknande. Det stör mig så grymt mycket!

Men iallafall, här sitter jag nu och lyckas skriva ett inlägg på min dator, heja mig! haha.
På tal om "heja". AIK förlorade igår, och det var så ofantligt jobbigt att se. Vi ledde största delen av matchen, och sen ska HV självklart göra ett mål när det är typ 3 minuter kvar så att det blir sudden death. Sen gör Jimmie en grov miss när han passar snett bakåt där en HV spelare står, och han tar pucken och satsar och självklart gör han mål... Nu leder HV så att det står 2-1 i matcher, och nästa två matcher är bortamatcher. HV är vanligtvis starkast på hemmaplan, men eftersom att vi vann senast på bortaplan så vet man aldrig vad som händer.

NU ska jag kliva upp och hoppa in i duschen, 10 över 12 kommer Carro och vi ska gå in till stan.
Ha det!


Postat av: Lissie

Saknar er tjejer <3

2010-04-06 @ 12:03:09 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: