2010-04-26 @ 16:16:22 / Vardag

Keep the fucking magic flowing

Dagen har varit verkligen lugn. Först röst och rörelse på morgonen, då planerade vi inför produktionen vi ska göra i slutet av terminen. Det känns jättehärligt att alla är som på samma plan och har samma grundtanke! Vi kommer dela in oss och jag tror verkligen det här kan bli jättebra. Det lär bli så att vi visar upp i aulan och bjuder in klasserna på skolan och även kanske från balder och kaplan. Jag ska då göra mitt bästa för att det ska bli bra! :)
Taggad är jag iallafall!

 

 

Nu ska jag sätta mig ner och försöka fixa en header! Ciao!



Postat av: lisette

hihi, yay

2010-04-26 @ 18:10:16 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: