2010-04-08 @ 14:18:50 / Vardag

Thursdaii

Om tio minuter drar jag mig till Sofie och sen masar vi oss till Jojjo. Vi ska tydligen baka kladdkaksmuffins med marshmallows i, men jag har ju godislöfte så jag får inte äta dom! (DOH)
Men ja, jag överlever! Haha.

Hm, jag skulle tagit med mig min kamera, men den ska Elina låna. Ikväll åker hon nämligen till uppsala. Hon ska på Uppcon, och det verkar verkligen skitkul! Men det är ingenting jag skulle betala tusentals kronor för att åka på. Det är ett anime/manga konvent som är verkligen GIGANTISKT. Jag fick se schemat, och oh boy så mycket dom har! Två japanska band kommer dit och ska spela, Minxnånting och HATT eller nåt sånt, hahaha. En sak som verkade rolig var "speedmeting", som speed-dating fast man bara träffas lite random och man får ett frågekort med frågor man ställer varandra osvosv. Rätt rolig idé!

Men jag kommer vara kvar i Skell istället och följa hockeymatchen via radion.
Nu måste jag dra till Soffepropp, ha det gött mina läsare. (haha fatta ironin, jag har typ inga läsare!)
Kram på den som läser iaf!

 

Picniks bild jag redigerade igår natt när jag hade tråkigt



Postat av: Ida Maria

Min lillasyster skulle typ mörda för att få fara å Uppcon XD

2010-04-08 @ 15:56:30 / http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: