2010-04-20 @ 19:46:50 / Vardag

Today tuesday

Det gick ganska bra att läsa upp för barnen idag! Kände ju igen en del eftersom jag praoat där förr :)
Dom såg ju måttligt intresserade ut också, haha. Och Jessicas lillebror Aron var också där och lyssnade, haha han var väldigt blyg och gömde ansiktet i händerna hela tiden! Dessutom fick vi kika på lite bilder på Lisette från då hon gick där. HAHA en bild var ju bara för rolig! Men hon var jättesöt! :)

Sen så gick vi hem till mig och såg Prinsessan och grodan, och den är jättesöt den med! :) Sen började vi se lite av I love you, man men sen skulle dom hem osv. Jag la mig framför TVn nere och somnade direkt, haha. Jag vaknade först halv sju av att Lisette ringde och frågade om jag skulle med till henne och baka men jag skulle fixa med mitt historiearbete och dessutom var jag såååå trööött. Nu ska jag iallafall försöka äta middag och sen gå en promenad!

Ciao!


Postat av: lissie

det var lugnt, ringde johanna istället ! :)

2010-04-20 @ 21:45:12 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: