2010-04-30 @ 08:40:39 / Vardag

Vahlborghs.

Nu sitter jag här i världens skönaste sockar och tittar på snön. Dom har typ små tunna silikoninlägg under till. Sockarna alltså, inte snön. Jag är orolig om det verkligen är så att vi inte har nån engelska idag, där av sovmorgonen jag nu avnjuter. Tänk om vi hade engleska? In that case, we are screwd. Våran klass har missat mååånga engelska lektioner pga konserter osv som vi tydligen inte hade tillåtelse att se. Många har skolkat också, osv.

Jag har färgat håret också! blev faktiskt väldigt bra. Anväde en som hette deep rose, och den gör så att mitt hår får en lite mörkare och "mastigare" färg, haha. Tror jag missade nån slinga dock :c Men eftersom färgen fade:ar ut så fort så måste jag ändå färga om det om en månad.

Om fem minuter kommer Lisette och Jessica på sina små cyklar så jag måste nog börja göra mig klar!


Postat av: sofie

nice design :D

2010-05-01 @ 02:20:36 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: