2010-08-07 @ 23:47:40 / Vardag

Bad update.

Förlåt att jag varit så dålig på att uppdatera på sistone! Det ska bli skärpning på det, om ett tag, haha. Jag har ju jobbat på pappas jobb tre dagar och nu också varit i stugan! Imorgon ska jag sälja stuff på folkparken och ni får gärna komma förbi och köpa upp mina saker! ;)

Sen på måndag och tisdag blir det mer jobb, och sen på onsdag blir det stugan med the amazing people!
Elina kommer hem från Oxford på onsdagkväll också, men jag hinner åka till stugan innan det så vi ses först när jag kommer hem, dvs på söndag!

Nu ska jag göra mig klar för att sova, är grymt trött och jag måste upp halv 7 imorgon! UH...


Postat av: Lisette

blub

2010-08-08 @ 01:16:49 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: