2010-08-16 @ 10:20:18 / Vardag

Det är faktiskt måndag.

Då var man hemma då!

Jag har haft fem underbara dagar i stugan med mina peeps! Vi har varit ute med båten, spelat kubb, cyklat in till byske, sett Disneyfilmer, badat, spelat det årliga partiet familjegeni, pratat, skrattat, och mycket mer!
Jag har haft det så sjukt bra och jag är så glad över att vi inte började tjafsa med varann så mycket :)

Nu är den en vecka kvar. En vecka och sen börjar allvararet. Det kanske låter konstigt, men jag tycker inte det känns så hemskt att komma tillbaka! Jag trivs så bra på Anderstorpsskolan, med alla härliga klasskompisar, alla roliga lektioner, osv. Nu ska vi ju också börja flera nya kurser, få bättre schema (kortare dagar for the win!) osv! Det kommer bli riktigt nice. Dessutom vet vi ju alla hur fort veckorna flyger förbi, så snart är det väl höstlov med Halloweenfest och kanske åker jag till London under några dagar i Oktober!

Idag händer det en rolig sak ska ni veta, jag köper min kamera! Före klockan 3 i eftermiddag kommer jag sitta med min Canon EOS 500D i knäet och lära mig alla kontroller! Wünderful!


Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)



Nu har jag även en ny kategori som heter ”mellan våra lakan” :)

2010-08-16 @ 13:41:21 / http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: :)

Hej, fin blogg :) allt bra?

2010-08-16 @ 16:32:43 / http://reviiiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: