2010-08-22 @ 15:21:37 / Vardag

Draw something shiny if you can

Tjenare tjenare!

Idag har jag inte mycket för mig heller. Sånna här dagar känns så tråkiga, dom bara rinner förbi. Tänker igenom en massa olika saker man kan göra men inget känns lockande. Dock så kom jag på en sak jag ville göra idag som jag inte gjort sen förra julen! Rita! Ja, jag skissar ju en del och kladdar och så, men det var senast i jul som jag ritade seriöst. Då ritade jag ett porträtt av pappa och gav det till honom i julklapp!

Så idag satte jag igång och började rita ett annat porträtt av Dead by april! (big surprise huh?) Hittils har jag bara ritat Jimmie och konturerna på Marcus men förhoppningsvis blir den klar snart!

Ni får ha det så gött, peace!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: