2010-08-29 @ 15:15:48 / Vardag

Right or wrong, now that you're gone.

I can't live, I can't live, if I can't touch you with my fingertips
I can't live - Justin Guarini


Idag har jag ont i halsen, har druckit te i mängder men det hjälper inte. Desstuom har jag ont i huvudet och är trött och slut. Dom första symptomen på sjukdom? Ja men typ. Men det hindrar inte mig! Imorgon ska jag hoppa upp på cykeln och dra till skolan med ett leende! Haha.

Nu sitter jag i tshirt och några vita, tunna byxor jag aldrig använder eftersom jag passade på att tvätta en massa kläder nu när det är söndag. Ikväll tänkte jag se en film kanske, eller iaf bara ta det lugnt!

Kan nån, kan canon!



Postat av: Carro

SV: Ja, jag blev överlycklig! :D



Stackare! Krya på dig! <3<3

Kram

2010-08-31 @ 09:18:41 / http://chokladbanan.blogg.se/
Postat av: Johanna S

Jättebra låt<3

I can't live...

2010-09-02 @ 20:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: