2010-08-25 @ 18:40:00 / Vardag

"SÅG NI OM DET BLEV NÅT?!"

Tjenare babes och dudes!

Idag har jag varit på skolan, haft två lektioner med endast genomgångar och ett två och en halvtimmes hål! Faktiskt otroligt härligt. Det som varit dagens fokus har tyvärr varit regnet! Jag är blöt och kall från att cykla till och från skolan plus gått på stan.

Om någon missat det så måste jag berätta om Lisettes tabbe! Hahaha! När vi cyklar till skolan cyklar hon alltså med paraply, precis som oss andra, och tror ni inte då att hon håller paraplyet så långt ner att hon inte ser nånting, och därför cyklar rakt in i en bil! Först blir jag chokad men ser sen att hon inte är skadad, och jag brister ut i gapskratt. Hon ser helt upprörd ut och forstätter och slänger direkt ur sig meningen "Såg ni om det blev nåt?!?!" (Nån skada på bilen alltså) Men jag och Jessica är för upptagna med att skratta för att kunna svara, sen börjar även Lisette skratta och det fortsatte vi med hela dagen! Det såg bara FÖR roligt ut! Hahahahaha...
Bara så ni vet så blev det ingen skada på bilen, men däremot ger Lisettes cykel ifrån sig ett roligt pipljud...

Annars så taggar jag lördag, då blir det fest i Lisettes pappas lägenhet! Kommer bli niiiice!


Postat av: sofie

HAHAHAHHAHHAH OMG XD

måst ba säga att sista meningen låter lite kul,låter som d ska bli värsta fyllefesten xD

2010-08-25 @ 21:36:09 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: