2010-08-27 @ 07:49:36 / Vardag

Tierd of being the victim of shame

Just nu känns det som en väldigt grå dag.

Det känns som ett rent helvette att behöva åka till skolan idag. Det är kallt (6 jävla freaking grader!), tendens till regn, jag har ingen varm jacka, mina leggings är smutsiga och det märkte jag precis nu och har inget att byta till. Lekarna och presentationen vi ska visa för ettorna är jag inte peppad på alls, det känns som att sångleken kommer bli rörig. BLÄH. On top of that så är Lisette sjuk idag och hon hade papprerna till sångleken!

Men jag har ett ljus i slutet av tunneln. När vi slutat, klockan 12, så ska jag åka hem och äta varmkorv! <3


Postat av: Lisette

sv; Tack! <3

2010-08-27 @ 08:04:03 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: