2010-12-15 @ 18:47:09 / Vardag

4 år.

Idag var det fyra år sen jag såg Eragon på bio, och med det första gången jag såg Garrett.
Det känns jäkligt sjukt faktiskt. Om två dagar ska jag se Tron på bio, och det blir första gången jag ser honom på bio på fyra år. Tänk så kär jag var i den killen alltså, det är ju... mentalt galet. Dagen till ära har jag tittat på några av mina gamla favoritklipp på youtube och kollat igenom min "Garrett-låda". Där hittade jag (förutom ca 300 bilder) gamla vigselringar, halsband, replikmanus och liknande. Även brev, dikter, sånger och sånt cheezy.

Tiden går fort när man har roligt, och det slog mig just att mina tonår snart är över. Snart blir man vuxen. Scary but exiting, som någon sagt någon gång.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: