2010-12-19 @ 16:48:00 / Vardag

Dagen efter.

Precis vad söndagar alltid är. Dagen efter. Det känns inte ofta som en dag i sig, bara den där dagen då man vilar upp sig eller gör det man skippade på lördagen.

Inatt sov jag 2 timmar. Mellan 8 och 10 då jag blev väckt och inte kunde somna om. Varför somnade jag klockan 8? Jo, Jessica och Ida stannade här till kvart över fyra, efter det kunde jag inte somna. Gissa vad vi gjorde i fyra timmar? Sjöng karaoke på youtube! Hur kul som helst! Vi diskuterade även över vem vi skulle vara ifall vi hade ett band. Jessica kom fram till att Ida skulle vara den ekonomiska och smarta, Jessica skulle vara den som skriker "YEEAAAH!" överallt och är helt galen, och tydligen skulle jag vara den lugna, blyga och snälla som typ kastar blommor till publiken och som spenderar massa tid med fans. Inget fel med det inte!

Har druckit te ur min nya (gigantiska) kopp som jag fick av Jessica igår. Jag fick även duschkräm och ögonskuggor av Lisette, en handgjord neccesär (!) av Johanna, snabbkaffe av Lisa (haha klockrent alltså!) och ett par örhängen av Carro! Allt var jättefint, tack så mycket allihopa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: