2010-12-25 @ 13:58:43 / Vardag

Julafton 2010

Jag hade en jättetrevlig julafton igår med släkt, god mat och massa julklappar! Jag fick bland annat en kniv, en klocka, photoshop, cd-skivor, hudprodukter, massa pengar och annat fint! Här får ni se lite bilder från gårdagen

 

Ett parti TP med kusinerna + en kusins flickvän! Jag var inte med, och tur det, jag skulle inte klarat mig långt, haha!

 


Tomten kom på besök, haha.





Julklappar i mängder!



Fick en rejäl kniv av mina föräldrar!



Detta fick jag av min syster! Blev så glad, har ju tappat ett av mina USA örhängen, och nu fick jag nya! :D



En fin klocka fick jag också! Dock så är den för stor så jag kan inte använda den innan vi tagit bort länkar.



Ja, det var alla bilderna ni fick se för nu! Take care guys, and once again, merry christmas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: