2010-12-17 @ 17:35:32 / Vardag

Tonight's gonna be a good night! 2

Sitter och taggar järnet samtidigt som jag är stressad som tuuuusan. Bio nu, sen hem till Lisette. Borde göra julkort och slå in paket. Imorgon måste jag göra mig klar för halv fyra droppar vännerna in. Borde göra klart ett annat julkort plus att det ska postas med medföljande julklapp innan klockan två på söndag. DESSUTOM vet jag inte vad jag ska ha på mig eller någonting... Hinner ju inte på stan för att fixa nåt heller. Och vad ska jag ha för skor?!

Paniken sprider sig... Jag tror jag avlider.


Postat av: Lisette

JAG HAR INGENTING ATT HA PÅ MIGGGG :/ rageeee

2010-12-17 @ 18:02:00 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: