2010-12-02 @ 18:34:21 / Vardag

Torsdags ångest.

Imorgon har jag fått en tid för klippning på Karma, can't wait! Mitt hår har inte blivit friserat på allt för länge, haha. Det dåliga med bokningen (som jag gjorde på internet) är att jag inte kunde se vilken frisör jag skulle få eller vad det skulle kosta, men det är bara att jag frågar det imorgon!

Har alldeles för mycket pluggande jag måste göra, och jag vet inte hur jag ska hinna. Matteprov, två engelskauppgifter, en bok som ska läsas, ett åttasidors Shakespearemanus som ska sitta som en smäck om en vecka (!), idéhistorieuppsats och en efterforskning på en Molierepjäs. Allt detta till nästa vecka, och jag vet inte hur jag ska få tid... Jag får helt enkelt skapa mig tid!

Imorgon är det redan fredag. Veckorna går SJUKT fort! På lördag blir det partey hos Ida och Oscar, det ska bli kul!
Nu måste jag skriva en av engelskauppgifterna!

Take care! X



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: