2010-01-28 @ 23:24:44 / Vardag

Blandad musikstil

Ni kanske har märkt att jag har en väldigt blandad musiksmak. Tänkte skriva ner en del artister jag lyssnar/har lyssnat på. Det kan vara allt från att jag gillat en låt med dom till att jag köper deras album och går på konserter.

- Kent
- Lars Eriksson
- Dead by april
- Thriving ivory
- Tim McGraw (country)
- Lars Winnerbäck
- Robyn (en låt)
- Bullet for my valentine
- Andreas Grega
- Lisa Miskovsky
- Lady Gaga (covers på hennes låtar)
- Owl City
- Beyoncé (Halo)
- A day to remember
- Tom Felton
- Herbrightskies
- Teddy Geiger
- The baseballs
- Michael Jackson
- Europe
- The fray
- Marilyn Manson
- Silverstein
- Elin Ruth Sigvardson
- Ministry of magic
- Linkin Park
- Takida


osv.
Ni ser, min musikstil är inte så enformig som man kan tro.



Postat av: Lisette

jag har också blandad musiksmak, wether you think or not.

2010-01-28 @ 23:30:11 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: