2010-01-30 @ 09:12:14 / Vardag

Hockey brings out the beast in you

Ikväll blir det hockey!
Skellefteå mot Luleå, förhoppningsvis fullsatt arena och energinivån upp till taket! Min syster ska dit med sina kompisar också, och det är riktigt konstigt, för hon gillar inte ens hockey, haha. Hennes kompisar tvingar med henne. Jag hoppas på en jävligt bra match nu, och vinst till AIK så vi kan skratta ut Luleå fansen.

Usch, jag märkte just att min hals inte mår bra. När jag hostar låter jag som en rostig bandsåg. Hoppas det inte blir värre efter hockeyn! (Som i tisdags).

För övrigt så är det ju Robinson finalen ikväll. Har inte följt med i serien, men har sett dom tre senaste avsnitten. Riktigt underligt att det nu står mellan 10 pers istället för att man har 4 givna finalister. Men jaja, vi får väl se om jag orkar kolla på programmet ikväll.

Mer än så hade jag väl inte tänkt att skriva. Klockan är 09:10 på morgonen och jag brukar egentligen vakna vid 12.. konstigt. Men ni får ha det bra så länge!

Ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: