2010-01-24 @ 16:09:27 / Vardag

I love you, man

Igår såg jag och Lisette filmen I love you, man!

Peter Klaven (Paul Rudd) ska gifta sig med sin vackra flickvänn Zooey (Rashida Jones), men han har ett problem. Han har inga vänner, och därför ingen som kan vara hans best man på brölloppet. Han bestämmer sig för att gå på en del man-dates för att hitta en vän. Tillslut hittar han den ovårdade Sydney (Jason Segel) och dom blir genast bra vänner. Men Peters förhållande med Sydney skapar problem i hans förlovning. Hur ska han lösa det?

I love you, man får helt klart en fyra av mig! Den var riktigt rolig och hade helt oväntade inslag. Jag måste berömma Paul Rudds insatts i den här filmen, han var riktigt rolig! Jag visste att Jason Segel kan vara hysteriskt rolig, och honom hade jag ganska höga förväntningar på, men Paul Rudd hade jag inga höga förväntningar på. Paul visade verkligen en rolig sida av sig själv och han var fantastisk i rollen som lite "awkward". Jason levde upp till mina förväntningar, han visade hur duktig han är.

Filmen överlag var bra gjord, och den var inte lika förutsägbar som filmer i den här genren brukar vara. Den var riktigt rolig och jag tycker att ni borde pallra er till hemmakväll och hyra den!





Postat av: Lissie

it was awesooommee

2010-01-24 @ 17:58:09 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: