2010-01-23 @ 19:09:36 / Vardag

Tjabbadabba

Jag har inte skrivit i bloggen på några dagar nu och det är bara för att jag inte vet vad jag ska skriva. Flera gånger har jag skrivit inlägg men sen tagit bort dom direkt efter.
Jag vet inte vad ni vill läsa och därför är det mycket svårare att skriva.

Var på hockey i torsdags, och vi vann! Alltid härligt att stå i klacken när laget kammar hem en vinst. Idag har dom också spelat en match, och den matchen vann dom också. Lovely lovely! Jimmie Ericsson gjorde två mål vilket vi har väntat på ett tag nu, och vad jag förstod så var både Skrbek och Lundberg tillbaka och friska.

Igår så var jag på filmkväll med världens bästa girls hos Carro. Vi såg Sanningen om rödluvan. Visst var geten rolig men bortsett från det så var filmen ingen höjdare. Animeringen var dålig och det blev lite tjatigt med samma visa om igen. Filmen var förutsägbar men det kan man nog inte klaga så mycket på eftersom det faktiskt är en familjefilm. Man förstod tidigt vem som var tjuven osv.
Om jag ska ge den ett betyg så får den en 2a av fem, tyvärr.

Ikväll ska Lisette sova över hos mig och det kommer bli skoj! Vi ska hyra film och flumma på :)
Bara lilla sega Pette blir klar snart xD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: