2010-07-13 @ 22:57:11 / Vardag

Carrot top!

My friends, a change has begun!

Mitt hår har just blekts, och nu sitter jag med efterbehandling i håret. Jag har bara ett ord om resultatet: Orange! Hahaha, det ser skitkul ut! Men jag hade inte förväntat mig nåt annat. Kommer förmodligen bleka en gång till och sen färga på en ljusbrun färg. Hoppas på det bästa!

Dessutom har min mamma sagt att om det blir jättekonstigt så kommer hon betala en färgning hos frisören åt mig! Tänk så snäll hon är :) Och det var hon som betalade hårfärgen och så köpte hon en stooor burk hårinpackning från TRESemmé! Awesome ;)

Nu ska jag tillbaka till TVn och se klart So you think you can dance. Det är seriöst jättebra! Jose for the win!


Carrot top



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: