2010-07-05 @ 00:11:13 / Vardag

Dagens fynd


 

Idag var jag på loppis för första gången på år! Det här är vad jag köpte.
Skiva med soundtracket från Titanic, 10:-
Harry Potter Bioaffisch 5:-
Blekning till håret 20:-
Boxningshandskar 5:-

Blekningen är väl mest "utifall att". Jag vet att jag vill ändra min hårfärg och vet inte riktigt hur, men eftersom jag inte vill ha den för mörk så måste jag nog bleka i början iallafall :)

Det roliga med boxningshandskarna (som endast är till för prydnad) är att man kunde köpa dom vid ett annat bord, och där följde en liten boxningskudde med, för 90:- medans jag köpte mina för 5:-!
Vääärt, oja!



Postat av: Ida Maria

Sv: åh! - Menas det som ett bra åh!, elr dåligt åh!?

:) <3

2010-07-05 @ 20:17:51 / http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: