2010-07-01 @ 14:58:51 / Vardag

I live like a hermit in my own heaaad

Sitter på sommarjobbet nu och vilar rösten lite. Hade nyss en spelning på 70 minuter i Centralhallen på sjukhuset. Väntar på Lisettes grupp som spelar på nåt älderboende nu. Efter skolan drar jag och Lisette på stan en sväng och sen blir det bara att åka hem och koka kaffe. Jag måste dricka kaffe när jag kommer hem annars somnar jag efter middagen, haha.

Önskar att jag hade nån snitsig bild att ladda upp, men det har jag tyvärr inte.

Det är väldigt lite kommenterande på gång har jag märkt, inte bara i min blogg. Det är mångas bloggar man följer och så ser man att kommentarsiffran står på noll. We're just no good at commenting.

Nu tänkte jag ladda upp lite random bilder från mitt arkiv! Spännande! Haha





Hehehe....




Ja alltså jag minns inte varför jag lagt upp dom här bilderna, haha!

Nu får det räcka! Ses senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: