2010-07-07 @ 07:48:52 / Vardag

Onsdag 7/7

Nu har jag varit duktig och vaknat i bra tid! Kvart i sju ringde väckaren och jag somnade inte om! Duktiga jag. :)
Idag har vi inga spelningar på förmiddagen, så då kommer vi nog att fixa med några plancher till ett skyltfönster. Klockan ett ska vi vara borta på... mobacken? Eller vad var det? haha får kolla upp det sen.

Var ju på myrorna igår som sagt, men hittade ingenting bra. Det fanns ett par snygga skor i min storlek för en hundring, men jag var stark och köpte dom inte! Måste ha pengarna till festivalen som börjar ikväll. Eftersom min sista spelning idag börjar klockan fyra så äter jag middag hemma och drar till stan en stund på kvällen! Blir nog kul!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: