2010-07-11 @ 15:28:14 / Vardag

Stadsfesten igårkväll/natt

Ja, nu sitter jag här igen. Nyvaken och nöjd med gårdagen!
Kom hem klockan fyra inatt, därav anledningen till att jag vaknade klockan tre! :) Elva timmars sömn, inte dåligt!
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna återberätta gårdagen. Det hände så mycket men ändå inte! Albin åkte hem klockan elva tror jag, och Lisa halv ett. Då var det bara jag och Jessica kvar. Vi gick till max för att gå på toa, gick in på området, satt och pratade, skrattade som fan, och vips så var klockan fyra!

Jag har inga planer för dagen (kvällen). Men jag hittar gärna på nåt! Smsa mig elr nåt!
Bilder från stadsfesten kommer senare


Postat av: Lissie

BE WITH ME

2010-07-11 @ 16:19:59 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: