2010-07-06 @ 09:59:11 / Vardag

Tisdag 6/7.

Sitter på jobbet nu och väntar tills vi ska börja bege oss mot klockarhöjden! Vi ska spela där klockan 11. Sen är det bara att dra tillbaka hit till medborgarskolan och äta lunch och sen tillbaka till klockarhöjden!

Jag är inte på mood att sjunga nu, tur att jag inte har några solon på repetoaren vi kör idag.
Jag är så trött! Försov mig imorse. Vaknade 20 över 8 och vi började halv 9. Skyndade mig att smsa Lisette som stod ute och väntade på mig och sen satte jag fart. Jag kom till jobbet ca 5 i 9. Men ingen skada skedd!

Det är så härligt att ha det jobbet jag har. Ingen direkt stress, inget hårt arbete så man kommer hem med ömma leder, inga idioter till kollegor, allt är bara bra. Och skönt. Det är så chill så jag vet inte vad.
Däremot så har vi fått sovmorgon en gång och fått sluta tidigare några dagar så jag kommer nog inte få ihop så värst mycket pengar. Måste spara ihop själv också om jag ska ha råd med en system kamera. Lutar mest mot Canon eos 500D, men vi får se vilken det blir!



Ni är bäst.
Tack för att ni får mig att må bra, varje dag.



Postat av: Ida Maria

Tack själv älskade alma :) <3

2010-07-06 @ 14:00:27 / http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: