2010-07-01 @ 23:37:04 / Vardag

Torschdah

Sovmorgon till 10 imorgon! Nice :D Ska spela i stadsparken och sen äta lunch halv tolv, sen har vi två spelningar på sjukhuset på eftermiddagen och sen slutar vi! Härligt!

Imorgon fyller Johannapanna 17 år så det ska firas hos henne på kvällen! Blir nog skoj, för det verkar som att alla kan komma :) Saknar alla även om vi träffades för en vecka sen? Haha <3

Jag försöker ju som att dela med mig av lite saker som händer på jobbet men det är inte så lätt. Kommer inte på nåt speciellt och det är ändå inte så kul att läsa, haha. Men idag så fick Antonia sätta upp en kanske 25årig killes dreads i en toffs på hans huvud eftersom han brytit ena armen och inte kunde göra det själv. Dessutom hade vi en väldigt konstig uppdelad spelning då killarna i min grupp spelade i ett väntrum samtidigt som jag och Antonia sjöng en bit därifrån i korridoren. Anledningen var att vi var oense om vars vi skulle spela och ingen ville ge sig, hehe. Kul var det iaf när killarna ensamma fick sjunga Antonias solo eftersom vi bestämde oss för att inte hjälpa till :) Dom hade aldrig sjungt det förr heller, haha. *Evil laugh*

Hm, har det hänt nåt mer?... Kommer inte på något.
Oj, kom just på att jag aldrig åt min middag... Har bara ätit jordgubbar! Haha. Inte bra...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: