2010-06-19 @ 00:39:09 / Vardag

Fredag18.

Ikväll var jag och åt på Dallas med Carro, Sofie, Jessica, Albin och Olivia som kommit och hälsat på i stan! Riktigt kul att träffa henne igen. Sen kom Lisette när drog vi hem till mig och såg Did you hear about the Morgans?. Den var faktiskt riktigt bra! Jag gillar att det var en romantisk komedi men ändå så innehöll den mord, jakt och lite sånt. Det var inte bara en massa relationsproblem hela tiden och sånt, utan den var riktigt underhållande! Fyra av fem skulle jag ge den i betyg.

Sen drog Albin hem och vi stannade och pratade. Sen spelade vi "med vilda gester" och det blev lika galet roligt som det alltid blir! Skratt, skrik och tårar.

By the way så sitter jag just nu och lyssnar på en låt på IdaMarias blogg och granskar mina nya lösnaglar. Förr hade jag ju guldiga lösnaglar, men så tappade jag bort en i eftermiddags och jag tänkte "Skit samma, jag drar väl bara bort alla då". Så gjorde jag det, och då såg mina naglar förskräckliga ut. En massa limrester och skit på dom så jag spontant satte dit vanliga lösnaglar med franskt manikyr på. Tänkte måla över dom med nån annan färg men jag vet inte vilken isåfall.
Nu får dom vara så här ett tag även om dom ser väldigt fake ut.

Nu ska jag gå och duscha för imorgon ska jag på stan med Jessica redan klockan 12.
Sen på kvällen ska jag till Carro på hennes partieee!



Så här har mina naglar sett ut en gång, på första klassfesten med rocktema. I like it!


Postat av: linanna

åå, nu blir jag sugen på coca cola :) coola naglar!

2010-06-20 @ 01:52:25 / http://linannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: