2010-06-26 @ 02:40:05 / Vardag

Midsommar!

Tack för en fantastisk kväll! Synd bara att så många var tvugna att åka hem så tidigt. Sandra åkte hem redan klockan åtta, Jessica klockan tio, Carro klockan elva, Lisette och Sofie klockan halv ett men jag och Johanna höll festen levande till halv tre! Haha.

Det blev mycket dansande, krälande på golv, musik, mat, dricka, skratt, danslektioner, favorit moves, onda magar, modellkort, mygg osv!

Jag har fått några bilder av Johanna från kvällen, säg till om ni vill att jag ska ta bort någon!
















As I said, säg till om ni vill att jag tar bort någon bild!






Än en gång vill jag säga TACK för en fantastiskt rolig kväll! Ni är bäst.




Postat av: Carro

Men usch ta bort!

2010-06-26 @ 10:10:58 / http://chokladbanan.blogg.se/
Postat av: lissie

Ta bort den när jag hoppar och ligger ner.

2010-06-26 @ 13:42:54 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: