2010-06-29 @ 07:34:19 / Vardag

Never call you back

Sitter här och dricker kaffe och försöker tagga mig själv till jobbet idag. Frukosten står orörd bredvid mig och jag känner att jag borde lägga på en rem (fint uttryck). Borde byta datorskärmen till TV skärmen så jag kan fokusera lite bättre. Vill inte vara sen så Lisette måste stå ute och vänta igen. Inte kul.
Jag hör Hayley Williams sjunga i en låt med B.o.B och det är fruktansvärt bra. Ni borde lyssna, jag la upp den på bloggen för några dagar sen.

För övrigt så är Siri otroligt kelgo och stryker sig mot min arm, slickar min arm och bara vill ha uppmärksamhet, men eftersom jag är upptagen med detta otroligt livsviktiga bloggande så måste jag bara lyfta ner henne på golvet. Vilken värld vi lever i va?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: