2010-06-11 @ 18:59:27 / Vardag

Summertiiiime

Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag, hehe.
Fick reda på att jag fick MVG i Engelska! HÄRLIGT!

Igår var jag med the girls på en picknick i kyrkbacken! Det var jättekul, älskar varje sekund jag spenderar med dom! Men efter ett tag blev det kallt och jag började må lite illa och få ont i huvudet så jag drog hem. Såg Scrubs och How I met your mother under natten med morotsstavar, sen gick jag och la mig. Idag har jag fikat med familjen på stan för att fira sommarlovet, sen gick jag på stan med Jojjo. Såg studenter och blev glad, sen vid 5 åkte jag hem och åt middag. Grillad kyckling med tsatziki! Gott :D

Nu ikväll ska jag kanske ut och träffa Lisette :) Vi får se vad vi hittar på, haha.

Ha det gött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: